آن سوی علم
نوشته شده توسط : ميلاد _ آقاي گوران

کنگره جهانی موبایل

"آی- فن 4" بهترین تلفن همراه هوشمند سال شد

چاپ فرستادن به ایمیل

 کنگره جهانی موبایل پنجشنبه 17 فوریه به کار خود پایان داد و به "آی- فن 4" محصول اپل جایزه بهترین دستگاه تلفن همراه را اعطا کرد.


"آی- فن 4" با وجود مشکلاتی که در آنتن دهی داشت در نمایشگاه "کنگره جهانی موبایل" توانست جایزه بهترین دستگاه تلفن همراه سال را به دست آورد.

کنگره جهانی موبایل، بزرگترین نمایشگاه بین المللی تلفن همراه است که همه ساله در چنین روزهایی در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می شود.

"آی- فن 4" توسط هیئت داوران به دلیل برخورداری از "صفحه نمایشگر عالی، طراحی بسیار زیبا، استفاده از مواد فوق العاده و ایجاد اکوسیستمی مناسب برای توسعه دهندگان برنامه های جانبی"، به عنوان برنده این جایزه بزرگ برگزیده شد.

براساس گزارش macitynet، پس از "آی- فن 4" تلفنهای همراه هوشمند Desire محصول "اچ. تی. سی"، Optimus 7 محصول "ال. جی"، BlackBerry Torch 9800 محصول شرکت RIM و Galaxy S محصول شرکت سامسونگ به ترتیب رتبه های بعدی را کسب کردند.

"آی- فن 4" در شرایطی برنده اول این جایزه جهانی شد که شرکت اپل تاکنون در هیچ یک از دوره های نمایشگاه کنگره جهانی موبایل شرکت نکرده است.

شرکت "اچ. تی. سی" نیز برنده جایزه "بهترین شرکت تولیدکننده سال" شد. هیئت داوران این شرکت تایوانی را به عنوان "شرکتی که حضور خود را در بازار موبایل از هیچ و با یک مارک جدید، بازاریابی نوآورانه ای ساخت و توانست دستگاههای متنوعی را برپایه بسیاری از سکوهای موبایل ارائه کند"، انتخاب کرد.




:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
حا جي ئي در تاریخ : 1392/9/10/7 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
سهند دريابار در تاریخ : 1392/3/15/3 - - گفته است :


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: